- This topic has 11 replies, 1 voice, and was last updated 16 years, 11 months ago by Bart.
-
AuthorPosts
-
15 March 2009 at 6:20 pm #5390BartKeymaster
Vorige week zondag heb ik de fiets maar es weer aangetrapt. Natuurlijk even een nieuwe batterij der in en gaan maar weer.
Moet toch even een paar km’s gedraaid hebben voordat we gaan schitteren op het circuit. Vandaar.Zijn er al meer mates die de brommer al even hebben geprobeerd?
16 March 2009 at 9:29 pm #7173BartKeymasterZekers, ook vorige week zondag.
Even uitgelaten op het industrieterrein hier

En er blinkte al een machien me tegemoet bij de IB, jammer van de regen
21 March 2009 at 3:41 pm #7174BartKeymasterK*T!!

Slave cilinder van de koppeling stuk! Snotverdikkie. Niks nie rijden nie vandaag. Was er helemaal klaar voor.
Enig lichtpuntje, als ze de nieuwe gaan monteren volgende week krijg ik, ipv wachten, de RC8 mee voor een proefritje. Dat is dan wel weer leuk
23 March 2009 at 6:48 am #7175BartKeymasterzullen we die RC8 dan maar gezamelijk uit gaan proberen?
We kunnen er een mooie geomen-proefrit van gaan maken.Hebbie al een datum
26 March 2009 at 7:27 pm #7176BartKeymasterja, 4 april ofzo?
27 April 2009 at 8:19 pm #7177BartKeymasterOk. Ik heb hem nog niet aan de praat maar ik heb hem in elk geval wel uit de kelder!!! Bleek uiteindelijk niet eens zo heel moeilijk. Even met 3 man flink tillen en hij stond weer buiten voor de deur.
Inmiddels heb ik al het kuipwerk al verwijderd en heb ik volgens mij ook al de kortsluiting in de kabelboom gelocaliseerd.
Dit nog even herstellen, de accu weer even goed aan de lader en de boel weer in elkaar schroeven en eens proberen of ik hem weer aan de praat krijg.
Dan kunnen we binnenkort weer eens even een rondje sturen. Wordt zo langzaam aan wel weer eens tijd!
28 April 2009 at 11:33 am #7178BartKeymasterHé, wat goed, de kortsluiting gelokaliseerd. Meestal valt dat niet mee. (tenzij er rook af komt, dan)
28 April 2009 at 5:32 pm #7179BartKeymasterViel in dit geval reuze mee. De rook kwam er nog niet vanaf maar ik ben opzoek gegaan waar de kabel boom tegen scherpe delen van de motor aan zou kunnen komen en waar deze dan onbeschermd zou zijn. Direct onder het zadel dus grote kans dat ik het kuipwerk voor niets heb verwijderd. Ach ja kan ik dat ook weer eens goed schoonmaken en in de was zetten.
Ik moet natuurlijk nog wel controleren of mijn ontdekking ook de werkelijke kortsluiting is geweest maar daar komen we dan weer snel genoeg achter wanneer we een test ritje hebben gemaakt. 3 mei red ik net niet!!
28 April 2009 at 6:44 pm #7180BartKeymasterNou, succes met de proefrit en you’re excused voor 3 mei.
2 May 2009 at 8:55 pm #7181BartKeymasterYYEESSS!!!!!!
Na de fiets vorige week weer in de buitenlucht geplaatst te hebben, ben ik een kleine week aan het knutselen geweest.
En na de olie ververst te hebben en verse benzine d’r in kon ik vanavond mijn eerste km`s weer afleggen. GEWELDIG! Na anderhalfjaar stil te hebben gestaan sloeg de fiets al na drie keer starten aan. Helemaal top. De ketting nog weer iets op gespannen en goed in het vet en rijden maar weer. De kortsluiting was inderdaad de juiste en alles doet het nu weer naar behoren.
Na een kilometertje of 35 reageerde de fiets ook weer goed op alles. NOg een 40 kilometer verder en de berijder kreeg ook weer het juiste gevoel. Erg lekker om weer eens te rijden.
3 May 2009 at 7:31 am #7182BartKeymasterOk, tot straks dan.
11 uur in Haren
19 August 2009 at 8:09 am #7183BartKeymaster"fok":1mhzkobg wrote:K*T!!
Slave cilinder van de koppeling stuk! Snotverdikkie. Niks nie rijden nie vandaag. Was er helemaal klaar voor.
Enig lichtpuntje, als ze de nieuwe gaan monteren volgende week krijg ik, ipv wachten, de RC8 mee voor een proefritje. Dat is dan wel weer leuk
[/quote:1mhzkobg]Heb je ooit nog op die RC8 gereden? Wel even een verslagje plaatsen natuurlijk hè?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.