Vroem! ?

Home Forums Overig Vroem! ?

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Bart
    Keymaster
    "bArtAA":2fqiuzf5 wrote:
    kunnen we maandag nog langs komen in het ziekenhuis, of heb je liever dat we je vanaf dindag in Haren op komen zoeken ?[/quote:2fqiuzf5]

van mij magje.. kun je ff met Lenie kortxluiten

Bart
    Keymaster

Succes met revalideren, en je moet maar denken dat het een keer poetsen scheelt. (toch nog een geluk bij een ongeluk)
    :lol:

Bart
    Keymaster

Hallo Robert Jan,

Gelukkig dat je al weer terug bent op de digitale snelweg. Nu nog een voorspoedige revalidatie en voor je het weet zit je ook weer op de openbare weg.

Ik ben blij te horen dat het allemaal redelijk voorspoedig gaat.

Sterkte met de revalidatie.

Groet Björn

Bart
    Keymaster

Hé Vroem, ben je al weer thuis? Want daar was volgens mij sprake van?
    en hoe gaat ie verder? Wat kan en mag je al weer?

groeten en rustig aan hé? Ik weet uit ervaring dat je niet te snel moet willen, wat erg moeilijk is.

Bart
    Keymaster

Ben weer thuis idd.. Mag eigenlijk niet zoveel. Niet autorijden, fietsen, hardlopen, motorrijden, met de buurvrouw klooien etc. Wat ik wel mag is een beetje in huis rondhangen, wandelen en bijrijden in de auto. Ben woensdag in het Hof vna Parijs geweest in Assen. Het paaltje lag er nog en ik schrok er best een beetje van. Het paaltje wat ik door midden heb gespleten staat ongeveer zo’n 30-40 meter UIT de bocht. Ik heb dus de bocht afgemaakt en ben vervolgens gelanceerd. Hierdoor snap ik het ongeluk eigenlijk nog minder dan ik al deed… Of hij heeft een stuk lopen bokken en dat ik pas na een tijdje eraf gegooid ben, of ik heb NA de bocht een witte streep geraakt en ben er gewoon op een recht stuk afgegaan..

Maakt ook niet uit. Volgens Lenie is er overigens nog wel kans dat ik voor de politierechter moet verschijnen… We zien wel, ervaring is dat ze, gezien mijn eigen letsel, zelden een boete opleggen.

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.