Groningen – Rotterdam – Groningen

Home Forums Week(end)tripjes Groningen – Rotterdam – Groningen

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 107 total)
  • Author
    bArtAA
    Keymaster

Zaterdag gaat mij helaas niet lukken. Ben nog in onderhandeling over vrijdag. Misschien kan ik met mijn grote broer mee terug?

bArtAA
    Keymaster

we moeten eerst maar eens kijken wat voor weer het wordt he!
    Heb geen zin om 5 uur op de motor op de snelweg in de regen te rijden….

bArtAA
    Keymaster

We moeten denk ik ook even afspraken maken over het weer.
    Wanneer gaan we niet en wanneer gaan we wel, ik heb weinig zin om de hele dag in de regen rond te rijden, die tijd heb ik wel gehad.
    Het wordt er tenslotte ook niet warmer op en dan is regen toch wel heel erg vervelend.
    En even over de snelweg heen en weer vliegen is natuurlijk wel heel erg aantrekkelijk maar toch….

bArtAA
    Keymaster

Het belooft niet veel goeds voor van’t weekend. Vanochtend was het iig al tering koud.. Ik was blij dat ik er was (en dat was maar 10 minuutjes rijden)

bArtAA
    Keymaster

Het blijft wisselvallig. Denk dat het tot op de zaterdagmorgen een gok blijft.

De voorspelling gaan van 80% naar 50% naar 70% kans op neerslag.
    Als de wind maar een beetje wegblijft, dat scheelt al een stuk. Vind ik tenminste….

bArtAA
    Keymaster

De vooruitzichten voor zaterdag zijn in elk geval heel redelijk tot nu toe. Voor vandaag verwachten ze nog het een en ander aan regen maar als ik nu naar buiten kijk lijkt dat no erg ver weg.

Graag hoor ik nog van jullie wat de plannen zijn dan weet ik tenminste ook of ik nog wat eerder vrij moet nemen van mijn werk om jullie in Rotterdam op te kunnen vangen.

bArtAA
    Keymaster

Ik ben er klaar voor.
    En de rest?

bArtAA
    Keymaster

Kleine update!!

Het heeft hier het afgelopen uur flink geregend en inmiddels is het al weer behoorlijk lichter geworden aan de horizon (eeuwige optimist) dus volgens mij hebben we de regen hier inmiddels gehad. Als deze regen met dit tempo over Nederland trekt dan zou het aan het begin van de middag in Groningen kunnen zijn en dan is het daar in de loop van de middag ook weer lekker droog.

Kortom de vooruitzichten zijn weer goed volgens mij :lol:

bArtAA
    Keymaster

ik ga niet mee, wordt me toch iets te gek om eventjes op en neer naar Rotterdam te gaan. Zou vanavond alweer terug moeten omdat ik morgen naar Terschelling ga.

Maar de bikkels die wel gaan, VEEL PLEZIER !

bArtAA
    Keymaster

Ik ga in ieder geval niet vandaag al heen i.v.m. gebrek aan oppas. Mocht ik gaan, dan ga ik morgenvroeg.
    Als jullie een adres (liefst met postcode) hebben, dan weet ik waar ik eventueel moet zijn.

bArtAA
    Keymaster

Ik ga NIET!

Ik heb geen zin om in de regen naar Rotterdam te rijden om dan vervolgens maar af te wachten wat voor weer het morgen wordt (sorry broertje).
    Het is om maar eens iemand te quoten wel duidelijk wie hier de bikkels zijn en wie de watjes en helaas moet ik mij tot de laatste categorie rekenen en jullie hebben geen idee hoeveel pijn dat doet.
    Voor die mensen die wel gaan, heel veel plezier en ik hoop dat het heel erg mooi weer wordt zodat ik mij thuis kan gaan zitten verbijten dat ik niet meegegaan ben.

Het adres is: Schiekade 19; 3033 BB ROTTERDAM

Bjorn staat gewoon in de telefoongids.
    Laat hem nog wel even weten of je al of niet van plan bent te komen en wanneer, dan kan hij daar rekening mee houden.

Misschien een volgende keer?

Ivar

bArtAA
    Keymaster

Laatste update!!

Het weer hier klaart op dit moment lekker op, het zonnetje begint al aardig door te breken en volgens een aantal weer sites zijn de vooruitzichten voor deze regio uitstekend. Bewolkt maar wel droog en ca 15 graden dus dat lijkt mij perfect weer.

Alvast even een poging om wat mensen nu al het gevoel te geven dat ze beter toch nog hierheen kunnen komen. Gelukkig kan ik de reservering bij de pizzaria nog ongedaan maken ik hoop dat het zelfde ook nog lukt voor de cateraar van morgen :wink:

Voor die mensen die wel richting Rotterdam komen het adres is Schiekade 19d (3033 BB)

bArtAA
    Keymaster

ik blijf hopen op nog een mooie weekend in november……..

[i:u3d5sav8]leuke avatar ravi….. pas na het lezen van je bericht begreep ik wat het voor moet stellen :oops: [/i:u3d5sav8]

bArtAA
    Keymaster

Ik heb inmiddels begrepen dat er in elk geval vanavond niemand richting Rotterdam rijdt dus het lijkt mij zinvol om deze tocht maar even ergens op een goede plek te bewaren en op een ander moment met wat betere weersvoorspellingen nog eens uit de kast te trekken. Misschien is het een leuke rit voor in het nieuwe seizoen dan kunnen we er dan misschien iets meer tijd voor uittrekken.

Jammer maar helaas maar het weer hebben we tenslotte zelf niet in de hand!

bArtAA
    Keymaster

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er nog wel meer mensen gebruik kunnen maken van deze avatar.

http://www.grotekaartjes.nl/thumbs2/watje.jpg

Bij iets beter weer en verwachting ga ik graag nog een keertje mee Bjorn.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 107 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.