Beste wensen voor 2009 Home › Forums › Overig › Beste wensen voor 2009 This topic has 3 replies, 1 voice, and was last updated 17 years, 8 months ago by Bart. Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total) Author Posts 2 January 2009 at 3:46 pm #5386 BartKeymaster Hoi, Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. De loterij heeft mij niet rijk gemaakt, dus geen 1198S op de stoep, maar hopelijk kruist er nog wel wat spannenders mijn pad dan de GS die nu op de stoep staat ” title=”Smile” /> Dat de kneesliders dit jaar weer mogen vonken! RJ 2 January 2009 at 3:58 pm #7156 BartKeymaster Dat de vonken er komend jaar maar weer af mogen spatten. Of dat we gewoon weer lekker gaan rijden, kortom iedereen de beste wensen 3 January 2009 at 1:25 pm #7157 BartKeymaster Ook vanuit mooi Friesland iedereen de beste wensen en een voorspoedig rijdend!! jaar. Ik heb ook maar even gemaild dat het afhalen van de Desmosedice ietwat uitgesteld is. snotverrrr…. 12 January 2009 at 10:18 am #7158 BartKeymaster Ook van mij een mooi motor-jaar gewenst. En omdat Sterrit minder actief is dit jaar, gaan we zelf een weekendje organiseren. Zie een ander topic. Author Posts Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total) You must be logged in to reply to this topic. Log In Username: Password: Keep me signed in Log In