20e landelijke motordagen

Home Forums Circuit-ervaringen 20e landelijke motordagen

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Bart
    Keymaster

Het is weer zover: de Landelijke motordagen.
    Ben ik op gewezen door GiXXer, en we gaan morgen middag even kijken op en om het TT-circuit. Kijk maar es op
    [url:2kjdfhac]http://www.tt-assen.com/evenementen/kalender/20e-landelijke-motordagen[/url:2kjdfhac]

Wie komt ook kijken?
    Als er nog plek is gaan ook het circuit even van dicht bij bekijken, maar we hebben ons nog niet ingeschreven.

Tot morgen!
    giXXer en DaMille.

Bart
    Keymaster

zo, dat is wel erg kort dag die landelijke motordagen.
    Was vorig jaar erg leuk, lekker warm en ook lekker gereden.

Vind het nu nog wat frisjes en heb nog geen meter gereden.
    Maar als het lekker weer is, waarom ook niet.
    Zal toch eens de eerste motor-kilometers van 2010 moeten gaan maken…. :wink:

Bart
    Keymaster

Heel goed bArtAA, wij zijn rond 13.30 wel op het middenterrein te vinden. Daar kan iedereen trouwens gewoon naar toe rijden met de plof. Altijd leuk om even te kijken. Dat is door de tunnel aan de ‘achterzijde’ van het circuit.

Tot morgen!

Bart
    Keymaster

Zou graag even komen kijken, maar de oudste moet proefzwemmen voor diploma A.
    Wordt weer niets dus.

Veel plezier voor de heren die wel gaan.

Bart
    Keymaster
    "fok":36bjbnku wrote:
    de oudste moet proefzwemmen voor diploma A.[/quote:36bjbnku]
    En?

We zijn geweest. Niemand uitgevallen, jammer genoeg. We hebben het circuit niet kunnen beoordelen dus.
    Was wel gezellig met motoren, chicks, het geluid en de geur van hoge toerentallen, enz. enz.
    Ook het weer viel erg mee, niet te koud (die fleecetrui was wel een beetje veel van het goede giXXer, bedankt! :evil: )

Daarna zijn we nog even wezen kijken bij de nieuwe motoport Assen. Aardige winkel, leuke fietsen. Even op de RSV-4 gezeten, past me prima. Alleen het laatste lettergreep van portmenee gooit ook nu roet in het eten. Anders had ik hem meegenomen. :cry:

Kortom, een geslaagde middag.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.