Volgend seizoen 2009 circuitdag!!!

Home Forums Circuit-ervaringen Volgend seizoen 2009 circuitdag!!!

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Bart
    Keymaster

Dat verslagje staat er al. Thanx bArtAA!
    Ik heb trouwens ook een hoop foto’s besteld, dus binnenkort kunnen we een deel van de foto’s aanschouwen zonder dat wegraceinfo erdoor. Zitten ook een paar van jou bij fok! Ik zal ze mailen als ik ze heb.

Bart
    Keymaster
    "DaMille":86qzg404 wrote:
    Zitten ook een paar van jou bij fok! Ik zal ze mailen als ik ze heb.[/quote:86qzg404]

Goed nieuws!!
    Ik wilde nog reageren op het geweldige stuk, maar dat mag ik daar niet?? :evil: :evil: Belachelijk.

Ik ben al weer aan het kijken bij andere organisatoren. Een keertje rijden in Duitsland lijkt me ook wel geinig.

Bart
    Keymaster
    "fok":270pkmn4 wrote:
    Ik wilde nog reageren op het geweldige stuk, maar dat mag ik daar niet?? :evil: :evil: Belachelijk.[/quote:270pkmn4]

Klopt. Lukt mij ook niet. Moet je een ander account voor hebben ofzo.

Bart
    Keymaster

jongens, commentaar leveren kan hier op het forum toch :wink:
    Maar ik zal de site binnenkort eens wat aanpassen en opleuken, zodat je met 1 account alles kan doen…..

Bart
    Keymaster

Hier staan mijn foto’s, ongecensureerd. Het is geen mooie site, maar de foto’s zijn goed.
    [url:n1u4glhe]http://members.home.nl/k.kars/TT/[/url:n1u4glhe]

Bart
    Keymaster
    "DaMille":1dwnc2mj wrote:
    Hier staan mijn foto’s, ongecensureerd. Het is geen mooie site, maar de foto’s zijn goed.
    [url:1dwnc2mj]http://members.home.nl/k.kars/TT/[/url:1dwnc2mj][/quote:1dwnc2mj]
    mooie foto’s man!
    mag ik ze ook op de site zetten, of niet vanwege auteursrechten ofzo…
    Bart
    Keymaster
    "bArtAA":2k566tta wrote:
    "DaMille":2k566tta wrote:
    [url:2k566tta]http://members.home.nl/k.kars/TT/[/url:2k566tta][/quote:2k566tta]
    mooie foto’s man!
    mag ik ze ook op de site zetten, of niet vanwege auteursrechten ofzo…[/quote:2k566tta]

Doe ze der maar op. We horen vanzelf of ze mogen of niet.

Bart
    Keymaster

Staan die spiegels altijd zo trouwens, of is dat voor een betere stroomlijn.
    Mooie foto’s.

Bart
    Keymaster

De spiegels moeten bij de CRT ingeklapt worden. Het is al moeilijk genoeg om je te concentreren op je eigen bochten, laat staan op die van een ander. Je mag dus ook geen rekening houden met andere motorrijders die zich achter je bevinden. Je rijdt je eigen lijn en daar moet de snellere coureur zich op aanpassen.

Maar dat hoor je vanzelf als je ook meegaat (met of zonder koffers).
    Wel even het vet van je cardan afpoetsen (vraag maar aan je broertje)

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.