Heeeeelp, en welkom terug Home › Forums › Overig › Heeeeelp, en welkom terug This topic has 5 replies, 1 voice, and was last updated 13 years, 4 months ago by Bart. Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total) Author Posts 2 May 2012 at 11:14 am #5428 BartKeymaster Heren. Iedereen weer uit de wniterslaap en alweer opgeklommen? Dagen als deze week zijn niet fjin in de koekblik ” title=”Razz” /> Ik heb hulp nodig bij kiezen. Zie onder. Kom er niet uit 3 May 2012 at 12:53 pm #7692 BartKeymaster doe mij die middelste maar, dan kan jij de bovenste nemen Maar eerst een proefritje natuurlijk, wanneer schik het ? 7 May 2012 at 1:00 pm #7693 BartKeymaster Ik wil ook wel een proefritje maken. Kwam fok al tegen in het circus. Daar past die Brutale ook het best . 12 May 2012 at 6:21 pm #7694 BartKeymaster Binnenkort maar even een proefrit plannen dan? Iemand tijd voor een ritje? Die bovenste gaat in om en nabij nu pas in productie begreep ik Was weer een hele belevenis dat circus….. voor de kleintjes 14 May 2012 at 1:34 pm #7695 BartKeymaster tijd genoeg, ik wacht alleen nog op mooi weer! Maar als jij een datum hebt voor je proefritje dan mailen we dat gewoon rond. Eens kijken of er nog mensen mee willen, de site en het forum zijn een beetje dood 5 June 2012 at 12:27 pm #7696 BartKeymaster "bArtAA":2v2ipv5u wrote: Eens kijken of er nog mensen mee willen, de site en het forum zijn een beetje dood [/quote:2v2ipv5u] Tja, misschien moeten we vers bloed aanboren? Ik wil wel mee, wanneer gaan we? Author Posts Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total) You must be logged in to reply to this topic. Log In Username: Password: Keep me signed in Log In