De enige echte Modderrit (1e editie)!

Home Forums Dagtochtjes De enige echte Modderrit (1e editie)!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Bart
    Keymaster

In een ritje met 2 die-hard collega’s zijn weer een aantal mooie wegen boven water gekomen die we jullie niet willen onthouden. Stop dus met poetsen en wacht nog een week of drie met de winterstalling.

Op zaterdag 4 november is het zover. We vertrekken om 10.30 ergens uit Groningen, gaan langs een paar hele mooie wegen onder het Lauwersmeer langs naar Dokkum om relaxed te lunchen. Daarna omhoog langs Lauwersoog de klei in. Dat is… we blijven wel netjes op de weg, hoor. (tenzij het niet anders kan;) Na een belachelijke hoeveelheid lekkere slingerwegen komen we rond 15.00 weer in Groningen terecht om nog meer sterke verhalen uit te wisselen. Dan kun je de rest van de middag de drab tussen je achtervering vandaan peuteren, de motort wassen, drogen en poetsen om hem/haar vervolgens met een gerust hart in de garage zetten.

Exacte vertrekplek en einddoel volgen later per mail. Oh ja, weer of geen weer, we gaan gewoon, dus graaf voor de zekerheid je winterpak even op. En geef je AUB even op, zodat ik weet of ik de burgemeester van Dokkum moet waarschuwen.

Mail even naar Alexander of reageer dus hier op het forum.

Bart
    Keymaster

bArtAA, bedankt voor het plaatsen van het item op de site.

Er hebben zich inmiddels al 5 rijders aangemeld. Volgende week zal ik aan iedereen mailen waar we beginnen en eindigen met de rit.

Ik hou dit Topic nauwlettend in de gaten, dus als men zich hier wil opgeven, dan kan dat ook. Als je je opgeeft, dan betekent dat trouwens niet meteen dat je met weer en wind geacht wordt mee te rijden. We zien bij het startpunt wel of het verstandig is om te rijden of niet, weers-gewijs.

Hou het rubber onder en tot dan!

Bart
    Keymaster

hoewel de modderrit van 2006 allang gereden is, heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat er in 2007 weer een soortgelijke rit aan zit te komen.
    De organisatie van Sterrit had het er al over, en ze zouden dan ook graag meerijden. Enige voorwaarde voor hun is wel dat het mooi weer is (ze zijn een beetje verwend geraakt na hun Zuid-Amerika tocht).

Tevens willen ze alle geomen wel wat foto’s laten zien en er mooie verhalen bij vertellen.

Dus organisator Alexander, prik maar een datum :twisted:

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.