Capirossi op 2?

Home Forums Circuit-ervaringen Capirossi op 2?

Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • Author
    Bart
    Keymaster

Gibernau houdt het over het algemeen maar 1 rondje vol (foutloos) en da’s voor kwalificatie net voldoende.. Dat ie in de race overal rijdt behalve op het asfalt, tsja… Beetje lastig met concentreren waarschijnlijk.

Ik ben idd benieuwd naar Pedrosa in de MotoGP.. Melandri staat welliswaar 2e, maar deze keer was zijn 1e overwinning in de MotoGP.. Ik ben benieuwd wat ie volgend jaar teweeg brengt.

Mocht meneer Rossi volgende keer weer winnen, heeft ie dan een record aantal punten? Ik zag dat Mick Doohan, met 12 overwinningen in 1 seizoen nog steeds recordhouder, in dat seizoen maar tot 340 punten was gekomen.. Maar toen reden ze waarschijnlijk minder races?

Bart
    Keymaster

Ik heb geen idee hoeveel races ze vroeger eigenlijk reden.
    Als het er nu meer zijn dan uit de tijd van Doohan is de vergelijking ook niet helemaal eerlijk.
    Stel dat het er vroeger 12 waren en tegenwoordig 24, dan is het nu relatief makkelijk om het record van 12 gewonnen races te verbreken, ik denk dus dat het er tegenwoordig net zoveel zijn als vroeger anders gaat die vergelijking mank.

Bart
    Keymaster

Het is niet een vergelijking die zij maken.. het is iets wat ik me afvroeg. Dit jaar waren er 2 nieuwe circuits, Laguna Seca en Turkye.. zijn er dan vorig seizoen 2 andere gereden?

Bart
    Keymaster

Rossi is vandaag onderuit gegaan tijdens de training op Valencia, start vanaf positie 15 op zijn rood-witte Yamaha (met ditto pak, bad luck voor onze gele bijgelovige).

Ben bang dat Capirossi (waar dit topic over gaat) een 2e plaats wel kan vergeten. Waarschijnlijk gaan Melandri en Hayden die zowel in de tussenstand als in de kwalificatietraining op 2 en 3 staan onderling uitmaken wie de zilveren bokaal mee naar huis neemt.

Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.