Wegens doorslaand succes: Opzij m/v, 4 juli

Home Forums Dagtochtjes Wegens doorslaand succes: Opzij m/v, 4 juli

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #5403
    Bart
    Keymaster

    Nu mét mannen, maar Annemarie heeft de smaak te pakken, dus we stappen nog maar eens op.
    Het wordt een rustige rit, die voor iedereen toegankelijk is. (GiXXer gaat zijn record (1:23) proberen te verbreken). Grieta lacht hem natuurlijk alsnog vierkant uit met haar 1:32, maar goed.

    Hoe dan ook, we starten op 4 juli om 10.00 uur in Onnen. Wie gaat mee? Via de mail zal ik nog een uitnodiging sturen en het adres verspreiden, voor wie nog nooit in lommerrijk Onnen is gestart.

    Voor wie zich vrij kan maken, rijden we de hele dag en sluiten we rond half zes in Groningen af met een terrasje. Wie zich niet de hele dag kan vrijmaken, kan ook halverwege afhaken. Dat is al eerder vertoond en werkt ook prima.

    #7430
    Bart
    Keymaster

    Onder voorbehoud….
    Ga om 10:00 ff proefrijden in de 3008.
    Wellicht haak ik ‘s middags ff aan.

    #7431
    Bart
    Keymaster

    3008? Was dat vorig jaar in het volgende millennium?

    #7432
    Bart
    Keymaster

    weinig animo hier op het forum voor deze rit.
    Zal eens kijken of ik mee ga, en zal vanavond nog even een mailtje rondsturen.

    wat voor weer wordt het zaterdag eigenlijk ?

    #7433
    Bart
    Keymaster
    "bArtAA":2qsfgqr7 wrote:
    weinig animo hier op het forum voor deze rit.
    Zal eens kijken of ik mee ga, en zal vanavond nog even een mailtje rondsturen.

    wat voor weer wordt het zaterdag eigenlijk ?[/quote:2qsfgqr7]

    Ach ja, vakantie tijd, te warm om een pak aan te trekken, ga zo maar door. Maar het maakt ons niet uit hoor, we kunnen ook met zijn drieen Annelies W. gaat ook mee. En Annemarie en ik natuurlijk.

    #7434
    Bart
    Keymaster

    ik ben er ook om 10 uur.

    #7435
    Bart
    Keymaster
    "bArtAA":1khvgm03 wrote:
    ik ben er ook om 10 uur.[/quote:1khvgm03]
    Ahh, gezellig. Harry, de man van een colega van mij gaat ook mee. Niet de hele dag, maar waarschijnlijk gaan wij ook niet een hele dag. In elk geval niet met deze hitte. :oops:
    #7436
    Bart
    Keymaster

    Veel plezier allemaal; wij zijn dr niet bij zoals je ws wel hebt gemerkt.
    Hebben net test gereden in de 3008. Vreselijk! Kom je compleet misselijk uit, zelfs als je achter het stuur zit!

    Anyway, de volgende toer beter!

    gr. Gixxer

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.