Sauerkrautrit 11 t/m 13 september 2009

Home Forums Week(end)tripjes Sauerkrautrit 11 t/m 13 september 2009

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 102 total)
  • Author
    bArtAA
    Keymaster

Dames en heren, we gaan een weekendje op pad. Aangezien de heren Sterrit dit jaar alleen naar de Noordkaap gaan, moesten we zelf maar eens iets organiseren.

We hebben een prachtige omgeving gevonden in Hoch Sauerland: Altastenberg. In de Gasterei hebben we een unieke en perfecte locatie gevonden voor onszelf en onze motorfietsen. Van hieruit (op ca. 750m hoogte) is perfect te sturen. In het hotel zijn routes aanwezig.

[b:ozyziap8]Dag 1:[/b:ozyziap8] We vertrekken vrijdagochtend 11 september om 08.30 uur [i:ozyziap8](gewijzigd op 07-09-09)[/i:ozyziap8] volgetankt vanaf de IB-groep. Via een prachtige slingerweg (met een stukje snelweg) komen we rond het avondeten in Altastenberg.

[b:ozyziap8]Dag 2:[/b:ozyziap8] Vanaf 09.00 uur maken we een schitterende rit over slingerende wegen door het mooie Sauerland. Altastenberg grenst aan Winterberg, een bekend wintersport gebied(je) in Duitsland, op dik 3 uur (snelweg) rijden van Groningen. Mocht je heimwee krijgen, dan ben je in 3 uur dus weer thuis.

[b:ozyziap8]Dag 3:[/b:ozyziap8] Via mooie routes rijden we door Duitsland weer huiswaarts om op 13 september rond etenstijd weer thuis te zijn.

Kosten: € 190,-
    Hiervoor heb je 2 overnachtingen (incl. toeristenbelasting) in een tweepersoons kamer met badkamer, 2 diners, 2x ontbijt, alle drankjes in het hotel (m.u.v. sterke drank) en je motor kan binnen gestald worden. Op dag 2 zal (bij goed weer) een BBQ georganiseerd worden met nagerechtenbuffet.

We hebben geen bezemwagen, tenzij iemand zich daar vrijwillig voor aanmeldt. Verder zijn drankjes en eten onderweg uiteraard niet in de prijs begrepen, maar btw weer wel.

Ik heb 6 kamers gereserveerd, dus er is plek voor 12 man. Wie schrijft zich in?
    Inschrijven kan door te reageren op het mailtje, je in dit forum aan te melden en/of het geld over te maken op 5556892 t.n.v. K.A. Kars te Onnen, o.v.m. Sauerkrautrit.

Geef ook even door of je vegetarisch bent, of andere speciale dieetwensen hebt, dan kan hier rekening mee worden gehouden.

Links:
    [url:ozyziap8]http://www.degasterei.de/[/url:ozyziap8]
    [url:ozyziap8]http://www.altastenberg.de/index.php?link=infos/karte.php[/url:ozyziap8]

bArtAA
    Keymaster

Ikke mee gaan :lol: :lol:

bArtAA
    Keymaster

strakke actie, ik ga ook mee :!:

bArtAA
    Keymaster

Lijkt me helemaal geweldig. Wellicht dat ik mee ga maar ik zit op dit moment helaas nog met een apartement in Rotterdam welke voor die tijd eigenlijk wel verkocht moet zijn.

Ik laat het voor 1 juni nog wel definitief weten.

bArtAA
    Keymaster
    "Bommel":293x4j7s wrote:
    Lijkt me helemaal geweldig. Wellicht dat ik mee ga maar ik zit op dit moment helaas nog met een apartement in Rotterdam welke voor die tijd eigenlijk wel verkocht moet zijn.

Ik laat het voor 1 juni nog wel definitief weten.[/quote:293x4j7s]

Ok succes met de verkoop dan. Je weet wel dat je schoonzus in dat weekend jarig is? (reden waarom Ravi niet mee mag :wink: )

bArtAA
    Keymaster

Ik ga ook mee. Het zal hoogstwaarschijnlijk echter niet op mijn prachtige maar kwalitatief zwaar onder de maat zijnde Benelli zijn. Moet maar weer es wat anders hebben. Zullen we alvast een forum openen voor een nieuwe motor?
    Jammie…

O ja en even voor de goede orde: rond die tijd ben ik nog steeds vegetarisch

bArtAA
    Keymaster

Ja. Ik weet dat mijn schoonzus jarig is. Maar met een beetje geluk viert ze dat op de zondag dan zou het weer goed te combineren zijn. Maar goed eerst de woning verkopen en dan maar eens kijken welke mogelijkheden er zijn.

bArtAA
    Keymaster

hmm, misschien ga ik ook wel mee….

bArtAA
    Keymaster

Noteer mij maar! :lol: :lol: Geld komt dr an!

bArtAA
    Keymaster

Goed zo mannen! Wordt een gezellig clubje.
    Bij deze meld ik ook nog drie heren aan, die jullie al kennen van eerdere weekendtripjes:
    DeWolt
    Ze German (Marcel)
    Lietje

Komen we op 8 definitief aangemelde gasten. Er kunnen nog 4 bij! Mogen ook toekómstige Geomenners zijn.

bArtAA
    Keymaster

Heb mn broer nog ff gevraagd. Kom er op terug!

bArtAA
    Keymaster

Ik zal even kijken of ik vrij kan krijgen. Je hoort het spoedig. Lijkt me geweldig! :shock:

Enne?: Yamaha RD 125, Kawasaki LTD 700, KTM 600 LC4, Honda Fireblade carbon, Honda VTR-1000 SP1, Suzuki GSXR-1000 K1

bArtAA
    Keymaster

Joepie!! :mrgreen: Ik ga ook mee! Betaling komt goed. En wat het dieet betreft, ik heb een bier dieet, maar dat komt wel goed in Duitsland.

bArtAA
    Keymaster

Ik meld mij officieel af, hoeven jullie met mij geen rekening te houden.
    Niet dat ik niet mee mag hoor trouwens, als ik Annelies vraag of ze dat goed vindt dan kan ik gewoon mee maar ik denk niet dat ik het ga vragen.
    Ik denk wel dat het heel slecht weer wordt en dat het bier lauw is en zo…. :lol: :lol:

bArtAA
    Keymaster

Ik zal mij bij deze toch ook maar officieel afmelden. Hoewel ik optimistisch ingesteld ben zijn de vooruitzichten voor de verkoop van de woning momenteel niet echt gunstig te noemen. Ik wens jullie uiteraard ook een hele fijne tijd toe bij onze oosterburen. Met schnitzels als deurmatten (nee ik bedoel niet het formaat) en heel veel lauwbier en stromende wegen enz. :wink: Niet dat ik jaloers ben of dat ik het jullie misgun ofzo…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 102 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.