Nieuwe motor voor fok 2009

Home Forums Overig Nieuwe motor voor fok 2009

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #5396
    Bart
    Keymaster

    fok laat het niet op zich zitten. Voor snellere rondetijden moet er een andere fiets komen, maar welke? Hij kan zelf niet beslissen, dus helpen wij hem een handje.
    De uitkomst van deze poll is bindend, dus denk twee keer na voordat je stemt :wink:

    [img:b4kwyih1]http://www.aprilia.nl/tricolore/gx/ZwimsqzHkC.jpeg[/img:b4kwyih1]

    óf

    [img:b4kwyih1]http://2.bp.blogspot.com/_2WGWUztppL8/SeAcQn6NHXI/AAAAAAAAA6k/arHDctuXQjU/s400/KTM_990_Super_Duke_R_2009_01_1024x768.jpg[/img:b4kwyih1]

    #7233
    Bart
    Keymaster

    … ok, ik had het verkeerd begrepen. De Tuono is al gekocht. Hij is alleen nog niet geleverd. Maar dat gaat deze week gebeuren, als ik het goed begrijp.

    Het is de bovenste, dus met Arrow-pakket, ik ben heel benieuwd.

    #7234
    Bart
    Keymaster

    Ik ook!

    Moet alleen nog even naar de Gamma, die db-killers zitten met een borgveer vast, en zo ‘n tangetje hebt ik niet.

    #7235
    Bart
    Keymaster
    "fok":39gf8pmt wrote:
    Ik ook!

    Moet alleen nog even naar de Gamma, die db-killers zitten met een borgveer vast, en zo ‘n tangetje hebt ik niet.[/quote:39gf8pmt]
    Ik wel, kom maar even langs :twisted:

    #7236
    Bart
    Keymaster

    Ziet er wel weer helemaal super uit Fok. Ik ben erg benieuwd. Wel balen dat ik nog niet de mogelijkheid gehad heb om op de superduke te sturen. Moet ik daar maar eens een proefrit op aanvragen.
    De tuono hoop ik binnenkort zelf te aanschouwen.

    #7237
    Bart
    Keymaster

    Ik heb wel zo’n tangetje, kan hem wel even meenemen naar het werk hoor, kan ik er meteen even op zitten (rijden).
    Toch ook nog maar even gestemd.

    #7238
    Bart
    Keymaster

    He, vanmiddag meteen zo’n tangetje gekocht.
    Dempers zijn er al uit :twisted: :twisted:

    Tering, wat een geluidje. Planning is om op donderdag ermee naar het werk te gaan.

    Ik kon hem vanmiddag ophalen. Meteen even een stukje wezen sturen. Echt helemaal geweldig. Wel een heel andere zit dan de KTM, met name de benen veel meer gebogen, je zit veel meer op de motor. Maar sturen… je hoeft niet te sturen, kijken is voldoende.

    Eerst even rustig inrijden, dus max 6000 toeren. Ik kwam er achter dat je ook dan rustig de 150 kan halen, dus ik overleef het wel :lol:

    #7239
    Bart
    Keymaster

    Leuk man! Gefeliciteerd. Ik ben heeel erg benieuwd (o.a. naar dat geluid). Jammer dat ik donderdag niet werkzaam ben bij de IBG.

    #7240
    Bart
    Keymaster

    Ik geloof dat het geluid wel duidelijk was bij de IB :lol:

    Vanavond weer even lekker bezig geweest.

    Scott-oiler goed afgesteld. Vanmiddag leek het goed, maar dat kan snel als het reservoir leeg is. Toch knap na 77 km, niet raar dat de motor na drupte en de achterband links onder de olie zat.

    Verder de wheel-rim stickers erop geplakt (niet slecht, maandag in Engeland besteld, vandaag plakken).

    Na de geweldige tip van Ivar en hulp van de Bosch-multi die rare reflector achter verwijderd en de kentekenplaat wat hoger gehangen.

    En last but not least de schaamrand rechts terug gebracht tot een halve cm. Links zit nog wat meer, maar dat is te denken aan voornoemde smurrie. Hij is nieuw, beetje rustig aan ermee :twisted:

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.